با هوش مصنوعی مولد و تغییرات مداوم الگوریتم گوگل، چگونه می‌توانید استراتژی خود را به سرعت تغییر دهید تا ادامه دهید؟

 

چگونه در صدر آخرین روندهای سئو قرار می گیرید، در حالی که عملکرد سایت خود را به حداکثر می رسانید؟

 

سال 2023 متخصصان سئو را مجبور کرده است تا راه های جدیدی را برای تطبیق رویکرد خود با موفقیت سئو در سال 2024 پیدا کنند.

ظهور فناوری هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک نیروی قوی در شکل‌دهی الگوریتم‌های جستجو و تجربیات کاربر است.

 

در همین حال، Google’s Search Generative Experience SGE  با تأثیرگذاری بر نحوه تفسیر و ارائه اطلاعات توسط موتورهای جستجو، همه چیز را متزلزل می کند و پویایی اکتشاف آنلاین را تغییر می دهد.

 

بنابراین، اگر به دنبال این هستید که نه تنها زنده بمانید، بلکه در میان این تغییرات لرزه ای رشد کنید، یک محور استراتژیک ضروری است.

 

کلید موفقیت در دنیای سئوی امروزی برجسته شدن و تقویت حضور آنلاین شماست.

 

در این راهنما، ما نه تنها استراتژی هایی را برای کمک به افزایش قابلیت کشف جستجوی خود کشف می کنیم، بلکه ابزارهایی را که برای اجرای موثر آنها نیاز دارید، معرفی می کنیم.

 

برخی از مهم ترین پیشرفت هایی که می توانید در سال 2024 ایجاد کنید عبارتند از:

 

  • دانستن چگونگی و زمان استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی.
  • تسلط بر سئو فنی و بهینه سازی وب سایت.
  • سئوی خود را با کارآمدتر اجرا و اندازه گیری کنید.

 

بیایید بررسی کنیم که چگونه این ترفندهای کلیدی استراتژی می توانند سئوی شما را در سال جاری کاملاً متحول کنند و شما را در مسیر رتبه بندی بالاتر SERP و عملکرد بهتر قرار دهند.

 

بیشتر بخوانید: رپورتاژ آگهي با موضوع تفريحي

 

چگونه و چه زمانی از ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو استفاده کنیم

همه در مورد چگونگی استفاده از قدرت هوش مصنوعی (AI) در سال 2024 صحبت می کنند.

 

اما اگر یک چیز وجود دارد که باید از مکالمه هوش مصنوعی حذف کنید، این است: هوش مصنوعی جایگزین انسان نیست.

 

آن را بیشتر به عنوان یک متحد قدرتمند که برای تقویت توانایی های تخصص انسانی وجود دارد، در نظر بگیرید.

استفاده از هوش مصنوعی در سال 2024 در مورد ایجاد تعادل کامل و یافتن هم افزایی بین نبوغ انسانی و پیشرفت های هوش مصنوعی است.

 

به جای تکیه صرف بر فناوری هوش مصنوعی، راه هایی برای استفاده از آن برای بهبود نتایج خود بیابید.

 

به عنوان مثال، اگر شما یک بازاریاب محتوا هستید که به دنبال ساده‌سازی فرآیند خود هستید، هوش مصنوعی می‌تواند با ارائه بینش، توصیه‌ها و استراتژی‌های مبتنی بر داده‌ها برای ارتقای کیفیت و ارتباط محتوای شما به شما کمک کند.

 

چگونه به بهینه سازی وب سایت و سئو فنی مسلط شویم

یک وب سایت بهینه شده و از نظر فنی سالم به عنوان پایه ای محکم عمل می کند و شما را از تأثیر به روز رسانی های هسته ای بی رحمانه ای که ممکن است موتورهای جستجو منتشر کنند، محافظت می کند.

 

با پیچیده‌تر شدن الگوریتم‌های جستجو، تجربه کاربری یکپارچه، زمان بارگذاری سریع و پایبندی به Core Web Vitals به عوامل حیاتی در موفقیت سئو تبدیل شده‌اند.

 

با تسلط بر سئو فنی و حفظ سایت خود در شرایط درجه یک، نه تنها یک تجربه کاربری یکپارچه را ارائه می دهید، بلکه به موتورهای جستجو نیز نشان می دهید که محتوای شما قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

 

این رویکرد فعال کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما در میان معیارهای رتبه بندی همیشه در حال تحول قابل مشاهده و ارزشمند باقی می ماند.

 

با ابزار حسابرسی سایت Ahrefs، می توانید یک ممیزی کامل سئو را برای کشف مسائل فنی و سئو داخلی وب سایت خود انجام دهید و دقیقاً متوجه شوید که چه چیزی وب سایت شما را عقب نگه می دارد.

 

به علاوه، این پلتفرم اخیراً برخی از ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز را برای افزایش تلاش‌های تحلیلی شما اضافه کرده است.

 

در اینجا چند به روز رسانی کلیدی وجود دارد که باید درباره آنها بدانید:

 

  • معیارهای Core Web Vital (CWV): صفحات خود را بر اساس نقاط مختلف داده CWV در طول خزیدن مجدد وب سایت فیلتر کنید. نمرات CrUX و Lighthouse، تغییرات تاریخی و عملکرد متریک فردی را در گزارش عملکرد تجسم کنید.
  • ادغام Google Data Studio: با ترکیب داده‌ها از منابع مختلف و تجسم همه چیز در قالب گزارش‌ها و داشبورد، گزارش‌های شخصی ایجاد کنید.
  • جستجو بر اساس کد HTML و متن صفحه: به راحتی عناصر خاصی را که در حین خزیدن استخراج می‌شوند، جستجو کنید، مانند شناسه‌های Google Analytics یا برچسب‌های «هیچ موجودی».
  • فهرست مشکلات برای یک URL خاص: رسیدگی به یک مشکل در یک URL خاص با یک برگه اختصاصی که همه مشکلات مرتبط را نشان می‌دهد ساده می‌شود و امکان رفع‌های جامع را فراهم می‌کند.
  • گزارش پیوندها در مسائل مربوط به حسابرسی سایت: با یک برگه گزارش پیوندهای اضافی، مسائل را به طور مؤثرتری پیمایش کنید، و تجزیه و تحلیل عمیق را در سطح پیوندها تسهیل می کند. به عنوان مثال، برای درک کامل، پیوندهای مربوط به 404 صفحه را مرور و صادر کنید.

 

چگونه KPIهای سئوی خود را به طور موثرتر اجرا و اندازه گیری کنید

به روز نگه داشتن وب سایت خود با روندهای سئو مهم است – اما هزینه به همین جا ختم نمی شود.

 

رقابتی ماندن مستلزم آن است که مراقب سایت های رقیب خود نیز باشید، استراتژی های آن ها را تشریح کنید و استراتژی های خود را بر این اساس تطبیق دهید.

موفقیت در سئو فقط در مورد دیده شدن نیست. این در مورد عملکرد بهتر از همتایان خود است.

 

ارزیابی مجدد معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند و تنظیم مجدد استراتژی خود بر اساس بینش‌های زمان واقعی، رازهای پیش‌رو ماندن در منحنی هستند.

 

در این چشم انداز در حال تحول، توانایی اجرا با دقت و اندازه گیری دقیق تاثیر، کلید باز کردن موفقیت پایدار سئو خواهد بود.

 

شما می توانید با دانستن اینکه چگونه تغییرات SERP را به طور موثر تشخیص دهید شروع کنید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید