ترور سردار سلیمانی مدعیان مقابله با تروریسم و داعش‌پروران خون‌ریز را رسوا کرد

ایسنا/مرکزی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی در پیامی، ضمن گرامیداشت روز مقاومت، سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، در پیام مشترک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص الائمه آمده است: دو سال از پرواز آسمانی سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گذشت، سردار بی‌ادعایی که درس ایثار و فداکاری را در مدرسه هشت سال دفاع مقدس آموخته بود بعد از سال‌ها ایثار و از خودگذشتگی، خود مکتب و نماد دیگری از ایثار، رشادت و پایمردی شد.

بی تردید سردار حاج قاسم سلیمانی مشعلی فروزان در فرهنگ مقاومت و هدایت جامعه بود و با شهادت خود به مکتبی تبدیل شد که جامعه را در مسیر بصیرت، انقلابی گری و ولایتمداری استوارتر نمود. او که با ایمان، تقوا، بصیرت و ولایت پذیری، توطئه‌های دشمنان را به هنگام شناسایی می‌کرد و با واقع نگری در میدان انقلاب و جهاد از هیچ تلاش و مجاهدتی در دفاع از اصول انقلاب اسلامی، صیانت از منافع ملی و کمک به مستضعفان دریغ نمی کرد.

حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام، از ثمرات ناب انقلاب اسلامی و از پرورش یافتگان مکتب تربیتی امام راحل و مقام معظم رهبری بود و جنایت آمریکا در به شهادت رساندن آن سردار رشید اسلام، بیش از پیش نقاب از رخ مدعیان دروغین دموکراسی و مقابله با تروریسم برکشید و داعش‌پروران خون‌ریز را رسوا کرد تا سدهای مقاومت را مستحکم‌تر سازد.

بی تردید نسل جوان، با ایمان و آگاه امروز با دارا بودن دیدگاهی والا و روشن نخواهند گذاشت راه سردار سلیمانی که راه پیروی از اسلام عدل و آزادی و آگاهی است بی رهرو بماند و پرچم پر افتخار دفاع شجاعانه از عزت و استقلال میهن عزیزمان، همواره در اهتزاز خواهد ماند.

در دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم که در پیروی از ولایت و خدمت به مردم و مستضعفین و مبارزه با استکبار و نظام سلطه بیش از پیش بکوشیم و پاس‌دار خون شهیدان باشیم.

شهید سلیمانی با شهادت خود مکتبی جدید بروی نسل جوان و نوجوان گشود و اکنون بر همه ما فرض است که راه و مرام این شهید عزیز را در تمام ‏عرصه های زندگی سرلوحه قرار دهیم و برای تحقق آرمانهایی که خون این شهید و شهدای بسیاری به پای آن ریخته شده است کمر همت ببندیم .

ملت فهیم و زمان شناس ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی جبهه‌ها و هجمه‌های همه جانبه دشمن، ایستادگی، مقاومت و مجاهدت‌های ظفرمندانه‌ای کرده و امروز نیز با عزمی مضاعف قدم در راه سردار دلها می‌گذارد و با امید به آینده و ایمان به وعده‌های الهی و تحت امر رهبر معظم انقلاب برای عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز مقاومت، سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به فرماندهی معظم کل قوا، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهیدان ، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تسلیت عرض نموده، سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب و پیروزی ملت شریف ایران اسلامی و جبهه مقاومت در تمامی عرصه‌ها را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید