دانلود زیرنویس سریال Hometown Cha-Cha-Cha 2021 شین مین آ در نقش یون هی جین، دندانپزشکی کمال گرا و عملگرا که پس از بهم ریختگی زندگی اش به گونگجین می رود.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس سریال Hometown Cha-Cha-Cha 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Hometown Cha-Cha-Cha 2021 کیم سون هو در نقش هونگ دوسیک، دست‌کار گونگجین که به عنوان رئیس هونگ در اطراف دهکده شناخته می‌شود. او به طور رسمی بیکار است، اما همیشه مشغول کمک به همه است. او در همه چیز خوب است و به نظر می رسد به هر کار تصادفی که همسایگانش به کمک نیاز دارند کمک می کند.

زیرنویس سریال Hometown Cha-Cha-Cha 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس Hometown Cha-Cha-Cha 2021 لی سانگ یی در نقش جی سونگ هیون، مدیر تولید نمایش های متنوع ستاره ای که معتاد به کار است و شخصیت درخشانی دارد. پارک یی یونگ در نقش وانگ جی وون، نویسنده ای کهنه کار که هفت سال است با سونگ هیون کار می کند.
لی سوک هیونگ در نقش کیم دوها، دستیار کارگردانی که به خاطر سالمند معتاد به کارش، سونگ هیون، در تلاش برای یافتن تعادل بین کار و زندگی در برنامه شلوغ فیلمبرداری خود است.

زیرنویس سریال Hometown Cha-Cha-Cha 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال زادگاه چا-چا-چا 2021 جو هان چول در نقش اوه چئون جائه، صاحب کافه و میخانه زنده گونگجین. او یک خواننده سابق با نام هنری اوه یون است که پس از انتشار یک آهنگ موفق در دهه 1990 ناپدید شد.

زیرنویس سریال زادگاه چا-چا-چا 2021 - بلو سابتايتل
زیرنویس زادگاه چا-چا-چا 2021 لی بونگ ریون در نقش یئو هوا جونگ، همسر سابق یانگ گوک که در گونگجین به دنیا آمد و بزرگ شد. او صاحب ساختمان کلینیک و خانه دندان‌پزشکی هی جین است.

دیدگاهتان را بنویسید