معاون جهاد دانشگاهی کشور با استاندار کرمان دیدار کرد

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کرمان، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور و هیئت همراه به اتفاق دکتر بازمانده سرپرست جهاددانشگاهی استان کرمان با دکتر زینی وند استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر”باصولی” معاون جهاد دانشگاهی کشور در این دیدار با اشاره به عملکرد و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در سطح کشور و استان کرمان اظهار کرد: رویکرد جدید جهاد دانشگاهی در دو حوزه صنعت و معدن و پزشکی است و با توجه به نیاز استان کرمان و دانش موجود در جهاد دانشگاهی در حوزه‌ی درمان ناباروری، به  جهاد دانشگاهی کرمان پیشنهاد داده ایم در جهت راه‌اندازی کلینیکی برای درمان ناباروری اقدام کند.

وی خواستار حمایت کامل استانداری از جهاد دانشگاهی در زمینه معدن و فعالیت های معدنی در استان شد.

در این دیدار دکتر”علی زینی وند” استاندار کرمان با اشاره به آشنایی خود با جهاد دانشگاهی و با یادآوری خاطرات خود از این نهاد، اعلام کرد: از فعالیت های جهاد دانشگاهی در سطح استان کرمان حمایت خواهیم کرد.

همچنین در ادامه دکتر”مهدی بازمانده” سرپرست جهاد دانشگاهی استان کرمان معرفی و توسعه فناوری های نوین در حوزه معادن و صنایع معدنی را جهت افزایش بهره وری از برنامه های جهاد دانشگاهی  استان عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید