Apple Watch Ultra 3 Development Yet to Begin, May Not Arrive Next Year: Ming-Chi Kuo

به گزارش پین خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل در حال آماده شدن برای میزبانی رویداد “سریع ترسناک” خود در پایان ماه است، جایی که انتظار می رود از مدل های جدید مک بوک پرو و آی مک رونمایی کند. طبق گزارش ها، این شرکت مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا نیز در حال کار بر روی تازه کردن خط تولید iPad و AirPods خود در سال آینده است. با این حال، ممکن است مدتی طول بکشد تا نسل بعدی اپل واچ اولترا را ببینیم. به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، اپل واچ اولترا 3 ممکن است در سال 2024 وارد بازار نشود.

اپل در رویداد “Wonderlust” خود در ماه سپتامبر، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 را در کنار جدیدترین سری آیفون 15 خود معرفی کرد. به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر TF Securities، در حالی که نسل دوم ساعت هوشمند برتر اپل عرضه شده است، کار بر روی Apple Watch Ultra 3 آغاز نشده است. Kuo در وبلاگ Medium خود مدعی شد که اپل هنوز به طور رسمی توسعه Apple Watch Ultra 3 را آغاز نکرده است – یک رویکرد غیر معمول با توجه به برنامه توسعه محصول این شرکت.

کو گفت که اگر اپل نتواند تا دسامبر کار بر روی Apple Watch Ultra 3 را آغاز کند، به جز تایید می کند که ساعت هوشمند Ultra بعدی این شرکت در سال 2024 وارد نخواهد شد. “من فکر می کنم اپل به طور رسمی اپل واچ اولترا را آغاز نکرده است پروژه 3 زیرا به زمان بیشتری برای توسعه ویژگی های نوآورانه مدیریت سلامت، اطمینان از قابلیت ساخت ویژگی های جدید و رسیدگی به مسائل مربوط به تولید میکرو LED نیاز دارد.

این تحلیلگر همچنین پیش بینی فروش اپل واچ اولترا را در صورت عدم عرضه مدل جدید در سال آینده ارائه کرد. انتظار می‌رود فروش ساعت‌های گران‌قیمت در سال 2024 بین 20 تا 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یابد، در حالی که کل محموله‌های اپل واچ ممکن است با 10 درصد کاهش به حدود 35 میلیون دستگاه برسد.

در حالی که ممکن است مدل جدید اولترا برای اپل واچ در سال 2024 وارد بازار نشود، دستان اپل پر است و تسمه نقاله ای از محصولات آماده عرضه در قفسه ها در سال آینده است. اوایل این هفته، مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود گفت که اپل قصد دارد مدل‌های جدید آی‌پد را در حدود مارس 2024 عرضه کند. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی تازه‌سازی برای iPad Air، iPad سطح پایه و iPad mini است. علاوه بر این، در حالی که سازنده آیفون احتمالاً در رویداد آتی خود در این ماه از آی‌مک 24 اینچی تازه‌سازی شده رونمایی خواهد کرد، نسخه پرو بزرگتر آی‌مک با نمایشگر 32 اینچی در اواخر سال 2024 یا 2025 وارد بازار خواهد شد.

طبق گزارش ها، این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی از بالا به پایین خط تولید AirPods بسیار موفق خود است. گورمن گزارش داد که اپل در حال آماده سازی دو هدفون نسل چهارم ایرپاد مکس و نسخه جدید ایرپاد مکس 549 دلاری (با قیمت 59900 روپیه در هند) برای سال آینده است. کل مجموعه AirPods همچنین برای شارژ USB Type-C، طراحی جدید و ارتقاء کیفیت صوتی قابل توجهی تنظیم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید