۶۸ طرح عمرانی، صنعتی و فرهنگی در خمینی شهر افتتاح شد

ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر گفت: ۶۸ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در خمینی شهر به بهره برداری رسید.

علیرضا بصیری شامگاه گذشته (سه شنبه-۲۱ بهمن ماه) در جشن انقلاب و افتتاح چهار راه شهدای ارتش، یاد و خاطره معمار انقلاب را گرامی دانست و اظهار کرد: شهدا جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کردند. ۲۳۰۰ شهید این شهر نشان از اعتقاد و ولایت مداری این مردمان دارد. ما مسئولان باید بدانیم که نکند فردای قیامت مدیون مردم باشیم. مردم دین خود را در همه عرصه ها ایفا کرده اند و سنگین ترین تحریم های اقتصادی را تحمل کرده اند و باوجود همه فشارها و دلخوری ها پای اصل نظام ایستاده اند و هیچ قدرتی توان اینکه تهدیدی بر این مردم باشد را ندارد.

وی در مورد طرح های افتتاح شده در دهه فجر اظهار کرد: ۶۸ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در این ایام در خمینی شهر به بهره برداری رسید.

فرماندار خمینی شهر افزود: ۳۰۰ شهید خمینی شهری ارتش، شهرداری را بر آن داشت تا نام این چهارراه را به نام شهدای ارتش مزین کند. در طول این ۴۲ سال ارتش در کنار سپاه و بسیج از امنیت کشور دفاع کرده و نقش ارتش در پیروزی انقلاب و دفاع از میهن بر کسی پوشیده نیست. خدماتی که باعث کاهش تصادفات و تلفات می شود.

ارتش در پیروزی انقلاب نقش پررنگی داشت

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات گسترده ارتش به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تاریخ این را به ما نشان داده است که ارتشیان بودند که از همان زمان قبل از انقلاب مقلد امام خمینی (ره) بوده و با علما و روحانیون و مراجع تقلید ارتباط داشتند.

سرهنگ سیاوش میهن دوست نقش ارتش را در پیروزی انقلاب پررنگ دانست و گفت: پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی به عنوان یکی از عوامل مهم تسریع ‌کننده فروپاشی رژیم پهلوی، نقش تعیین کننده‌ای داشت.

وی افزود: ارتش پر از کسانی بود که دل آن‌ها برای مردم می‌تپید و نسبت به آزادی مردم علاقه داشتند و نمی‌توانستند زجر مردم در دوران طاغوت را تحمل کنند. آن‌ها در انقلاب به خوبی درخشیدند و خود را نشان دادند.

افتتاح بلوار دستگرد با اعتبار۲۰ میلیارد تومان

شهردار خمینی شهر نیز از همکاری مردم و اهالی محله دستگرد برای همکاری در آزادسازی ها تشکر کرد و گفت: ۸۵ توافق و آزادسازی ظرف یک ماه در این منطقه انجام شده است.

علی اصغر حاج حیدری افزود: سال گذشته ماربین میانی با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. همچنین پروژه ورزشگاه بزرگ شهدا در این منطقه تقدیم مردم شده است.

وی در مورد بلوار دستگرد گفت: بلوار دستگرد نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آزادسازی، زیرسازی و آسفالت شده که امروز به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام ۶۰ پروژه فعال شهری در سطح شهر، خاطر نشان کرد: ۱۵ پروژه در ۱۴ اسفند ماه با حضور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در خمینی شهر افتتاح می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید