پس از یک روز طولانی کار ، بازی های ویدیویی می تواند راهی عالی برای استراحت باشد. شما می توانید با برخی از موسیقی ها به دور مناظر زرق و برق دار حرکت کنید. شما می توانید در دورافتاده ترین کوه ها به ماهیگیری بروید. برای ایجاد خانه رویایی خود می توانید برخی از مبلمان را ترتیب دهید.

یا – من را بشنوید – شما می توانید وحشت های زنده و غیر زنده از یک منظره جهش یافته فوق طبیعی ، درست در قلب Chornobyl را تحمل کنید. عالی

Stalker 2 ممکن است در واقع یک بازی دنج باشد

Stalker 2: Heart of Chornobyl - Strelok در پشت بام با تحسین نمای Pripyat.

من هرگز Stalker اصلی را بازی نکردم ، اما من عاشق مترو مشابه: Exodus بودم ، بنابراین وقتی به دنبال بازی بودم تا اخیراً گیر بیفتم ، Stalker 2: Heart of Chornobyl توجه من را به خود جلب کرد. یک بازی در دنیای باز در مورد زنده ماندن از منطقه ، متشکل از چندین منطقه که با تابش ، ناهنجاری و جهش غلبه کرده اند ، و در هنگام تهدیدهایی که با آنها روبرو خواهید شد ، بی رحمانه و فراموش نشدنی است.

و بنابراین ، به طور طبیعی ، این در حال حاضر به آیین آرامش بخش بادآورده پس از کار تبدیل شده است. من آن را بارگیری می کنم ، به آنجا رفتم تا برخی از مکان ها را کاوش کنم یا برخی از جستجوی ها را انجام دهم ، به صداهای طبیعت گوش دهم (نادیده گرفتن جیغ های گاه به گاه Banshee مانند که از راه دور تکرار می شود) ، و اجازه می دهم که عصر به هر چیزی که shenanigans کوچک و احمقانه ای که خودم می گیرم آشکار شود.

چیزی در مورد تساوی حلقه گیم پلی آن وجود دارد که باعث می شود احساس خنک شود ، با وجود اینکه بازی بسیار سرد نیست. من عاشق این هستم که بتوانم فقط با سرعت خودم سرگردان باشم ، کوله پشتی کوچکم را با غارت من جمع کنم و در آتش سوزی هایی که در اطراف نقشه قرار گرفته اند متوقف شوم تا مدتی بنشیند و گیتار بزنم. بعضی اوقات من از چیزهایی که دوست ندارند چیزی بیشتر از کشتن من باشد ، قطع می کنم ، بله ، اما کمی خطر به معنای این نیست که نمی توانم دنج باشم.

بدون برنامه ، بدون انتظار

بازیکنی که به خانه ای نگاه می کند که در آن استاش شماره 3 در Stalker 2 Heart of Chornobyl-1

من فکر می کنم آنچه که باعث می شود استالکر 2 احساس خنک شود این است که من مجبور نیستم برنامه ای داشته باشم. لازم نیست نگران آنچه می خواهم نگران باشم ، فقط باید یک جهت را انتخاب کنم و اکتشاف کنم ، یا یک تلاش را دنبال کنم و هر کاری را که هست انجام دهم. مطمئناً ، ناهنجاری ها وجود خواهد داشت ، غارها و هیولا وجود خواهد داشت ، و تعداد بیشتری از آن جیغ های غیر قابل توضیح Banshee وجود خواهد داشت ، اما لازم نیست نگران چیز دیگری باشم. یک داستان اصلی در بازی وجود دارد ، اما عمدتاً خواستار آن نیست. من از یک بد بزرگ یا تحت فشار قرار نمی گیرم و در جهات خاص تحت فشار قرار نمی گیرم ، و در حالی که بسیاری از بازی های دنیای آزاد خوشحال هستند که به شما اجازه می دهند آزادانه اکتشاف کنید ، چیزی در مورد استالکر 2 وجود دارد.

حتی با داشتن دنیای غیرقابل پیش بینی خطرناک ، این همان چیزی است که باعث آرامش آن می شود. من نمی دانم چه چیزی را انتظار دارم ، بنابراین من در مورد هیچ یک از جزئیات نگران نیستم – من فقط می خواهم ببینم با چه چیزی روبرو می شوم ، می بینم که چه می آید و در حالی که می روم لذت می برم. این یک نقشه وحشتناک و زیبا برای کشف است ، و من احساس نمی کنم تهدیدات پایان یافته جهانی یا اهداف بزرگتر از زندگی را دارم. من فقط کاری را انجام می دهم که می خواهم انجام دهم ، مجذوب ناهنجاری های عجیب و غریب همانطور که می روم ، و حتی در مواجهه با ترور ، در مقایسه با توجه بسیاری از بازی های دیگر که از من خواسته می شود ، احساس راحتی می کنم.

و سپس به مزارع خشخاش رسیدم ، و بلافاصله با تهدید مداوم و غیرقابل توقف مرگ توسط گلبرگهای شناور در اطراف ، تحت فشار قرار گرفتم. من باید برای چند زن و شوهر به آنجا برگردم ، اما نمی خواهم.



منبع:thegamer

دیدگاهتان را بنویسید