دانلود زیرنویس فیلم Kung Fu Stuntmen 2020 – زيرنويس آبي
دانلود زیرنویس فیلم Kung Fu Stuntmen 2020 مستند بدلکاران کونگ فو کار وی جونزی دقیقاً درباره همان چیزی است که می گوید: افرادی که در 60 سال گذشته سینمای اکشن هنگ کنگ را به نفس گیرترین سینمای جهان تبدیل کردند. همچنین درباره افول و سقوط آن سینما است، درباره نوستالژی. برای دوران طلایی گذشته و یک سوگواری که دیگر هیچ چیز مشابه آن دیده نخواهد شد. برای بخش بزرگی از قرن بیستم، هنگ کنگ خانه یکی از بزرگترین سینماهای جهان بود. فقط ژاپن، هند و ایالات متحده آمریکا بدلکاران (و زنان) که به سینمای اکشن هنگ کنگ انرژی خلاقانه منحصربهفرد دادند، برای هر دو ضروری بودند: آنها بخش بزرگی از دلیل این هستند که بسیاری از بهترین فیلمهای هنری هنگکنگ نیز فیلمهای اکشن هستند.
برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید
https://blue-subtitle.com/kung-fu-stuntmen-2020/
البته هنوز فیلم های بسیار خوبی در هنگ کنگ ساخته می شود، اما من پیشنهاد می کنم که سال 2014 آخرین سال برای سینمای واقعاً متمایز و مستقلی بود که در پی جنگ جهانی دوم و جنگ داخلی چین در آنجا توسعه یافت. جذب سینمای هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین با واگذاری در سال 1997 آغاز شد و به آرامی در طی چند دهه آینده شتاب گرفت، با نگهبانانی مانند فیلم Milkyway Image جانی تو و کارگردانانی مانند Herman Yau و Fruit Chan تا زمانی که می توانستند نقش آفرینی کنند. فرسایش آهسته صنعت، که توسط پتانسیل عظیم بازار سرزمین اصلی و منابع تقریباً نامحدود اقتصاد در حال شکوفایی آن بلعیده شده بود، اجتناب ناپذیر بود، به خصوص زمانی که سینمای محبوب چین در دهه 2010 به طور جدی شروع به کار کرد. کارگردانان بزرگ هنگ کنگ، به طور فزاینده ای وابستگی به سرزمین اصلی هم برای تماشاگران و هم برای تامین بودجه تولید بر اساس ضرورت، منحصر به فرد بودن فرهنگ هنگ کنگ را در کار خود کاهش داد و مطابق با سانسور و فرهنگ سرزمین اصلی بود. هنجارهای واقعی، تا جایی که اکنون تعداد بسیار کمی از فیلمها وجود دارند که طعم آن ترکیب شگفتانگیز شرق و غرب، شمال و جنوب را که مستعمره دوران شکوفایی خود بود حفظ کنند. ‘t Go Breaking My Heart 2 آخرین نفس های یک صنعت رو به مرگ بود. تقریباً هر چیزی که دنبال می شود یا یک تقلید کم رنگ است یا یک اشاره آگاهانه به افتخارات گذشته.
اما چه گذشته باشکوهی. بدلکاران کونگ فو مصاحبه با مجموعهای از بدلکاران و کارگردانان خوب انجام میدهند که احتمالاً در یک مکان پیدا میشود. تعدادی از ستارهها و کارگردانان کلیدی گم شدهاند، اما در اینجا تاکید بر نامهای بزرگ کمتر است. با طراحان رقص بزرگ (سامو هونگ، یوئن وو پینگ، استفن تونگ) مصاحبه میشود، و همه درباره لاو کار-لئونگ صحبت میکنند، اما ما نمیبینیم که جان وو یا آن هوی یوئن واه درباره همکاری با بروس لی و جکی چان صحبت میکنند. و ما از چندین نفر از اعضای تیم بدلکاری چان می شنویم، اما از خود چان چیزی نمی شنویم. همکار با فورچون کوچولو، یوئن بان، مصاحبه شده است، اما نه مردی که او صحنه های اکشن بسیار خوبی را برای او طراحی کرده است، جانی تو. داستان های آنها در مورد دنیایی از ورزشکاران و هنرمندان کم سواد و کمآموزش دیده میشود، بچههایی از مدارس اپرای پکن که مجبور شدند در استودیوهای فیلمسازی کار پیدا کنند، زیرا سینما جایگزین اپرا بهعنوان سرگرمی رایج رایج در دوران پس از جنگ شد. بارها و بارها داستانهایی از شیرینکاریهای دیوانهکننده و بسیار خطرناک وجود دارد که با اندکی تردید و برای غرور فردی و جمعی و تکتکرویی بهعنوان هنر سینما انجام میشود. خلاصه داستان گروه بزرگی از دیوانهها است که از روی غرور انجام میشوند. قاطعیت و اراده که در فیلم کارهای مضحک که هیچ انسانی تا به حال انجام نداده بود و احتمالا دیگر هرگز انجام نخواهد داد.
این فیلم اساساً یک قطعه تبلیغاتی برای انجمن بدلکاران هنگ کنگ است که چیزی شبیه به اتحادیه و محل تمرین برای نسل جدیدی از بدلکاران است. انجمن تلاش می کند با آموزش مردان و زنان جوان شکاف تولید را پر کند. چرخه معیوب افول این صنعت شرح داده شده است: تولید کمتر به معنای کار کمتر به معنای بدلکاران کمتر به معنای اقدام کمتر جالب است که به معنای مخاطبان کمتر است که به معنای تولید کمتر است. هیچ اشاره ای به تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر، مقصر واقعی مرگ هنر بدلکار نیست. همانطور که سینمای هنگ کنگ توسط سرزمین اصلی بلعیده شده است. همچنین توسط تصاویر دیجیتال ارزان قرن بیست و یکم بلعیده شده است: هیولاها و مجموعه های CGI، به صورت دیجیتالی حرکات و محیط های دستکاری شده در هکتار به اندازه دستگاه سانسور PRC به شخصیت فیلم هنگ کنگ آسیب رساندهایم. فکر کنید ما احتمالاً دوباره چیزی به شادیآوری اکسپرس میلیونر هانگ را خواهیم دید، آن قصیده عاشقانه برای شگفتی تماشای سقوط مردم از ساختمانهای بسیار بلند.