دانلود زیرنویس فیلم Prélude 2019
دانلود زیرنویس فیلم Prélude 2019 این یک فیلم تمامقد با کارگردانی بسیار خوب و بیعیب و نقص بود که فیلمنامهنویس و فیلمساز سابرینا سرابی در اولین نمایش جهانی در بخش سینمای آلمان جدید سی و هفتمین جشنواره فیلم مونیخ ارائه کرد. پرلود یک قطعه بدون زنگ و سوت، کارگردانی شده با محدودیت و تعالی که موضوع مورد نیاز است و توسط بازیگرانش به طور محکم اجرا می شود، در یک کنسرواتوار موسیقی سطح بالا، با کلاس بزرگ و خالی و کلاس هایش می گذرد. اتاق های تمرین صومعه نزدیک و اتاق خواب های کوچک. قهرمان جوان، در رمانتیکترین معنای کلمه، دیوید (لوئیس هافمن) است، یک دانشجوی جدید در دپارتمان پیانو که تعهدش به کارش به سرعت در برابر سختگیری آرام و در عین حال تسلیم ناپذیر معلمش (اورسینا لاردی) پیروز میشود. گوش تیزش نامحسوس ترین تفسیرهای نادرست موسیقی را می شناسد. در کنار این شخصیتها، والتر (یوهانس نوسبام) را با نگاههای فرشتهای وقیحانهاش، رقیب دیوید در موسیقی و عشق مییابیم. والتر از آزار و اذیت دیوید با نظمی بی امان لذت می برد، که تنها با طنین توپ پینگ پنگ او که بی وقفه در سکوت شب می پرد، منعکس می شود.
براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد
زیرنویس فیلم Prélude 2019 و سپس ماری فون لیلینتال با بازی لیو-لیزا فرایز، یک مرد کاذب و یک شکنجهگر واقعی، که لباسهای گلدارش بدنی بسیار کمتر از خود را نشان میدهد، و چهره معصومش، بر گردنی باریک، افکار غیرقابل تصور فریبکارانه را پنهان میکند (غیر قابل تصور). حداقل برای دیوید). دیوید از اولین باری که آنها را ملاقات می کنند (جایی که ماری تقریباً به شکل ظاهری ظاهر می شود) مجذوب، گیر افتاده و یکنواختی او (که خود را از طریق آمیزه ای از درون گرایی و گاهی اوقات گستردگی نشان می دهد که به خوبی با ویژگی های ایده آل مطابقت دارد نشان می دهد. ما تصور میکنیم که پیانیست را در اختیار داشته باشد) تمرکز را تغییر میدهد، تا جایی که شانس خود را برای برنده شدن در بورس تحصیلی جولیارد که مورد علاقه همه همکلاسیهایش بود، به خطر میاندازد و خطر برهم زدن تعادل شکننده او را به خطر میاندازد. زیرا این خواسته ای است که دیوید حتی نمی تواند از طریق هیچ چیز مشخصی، مانند کار، به آن نزدیک شود. این آرزویی است که او در یک دنیای فانتزی پرشور به سمت آن می دود.
زیرنویس Prélude 2019 با عنوانی که از آغازی صحبت میکند، اما همچنین اشارهای به آنچه هنوز باید انجام شود، و کلاسیک بودنش که فیلم را در زمان دیگری قرار میدهد (در این تأسیس سختگیر و غیرممکن آلمانی، جایی که همه بلوند با چشمان روشن هستند. ، جایی که دانش آموزان بی عیب و نقص هنگام خطاب به یکدیگر از شکل مؤدبانه «شما» استفاده می کنند و به گفتگوهای قدیمی درباره مفاهیمی مانند «هیمات» – وطن و ملت – دامن می زنند و در آن زوج دوست داشتنی قطعاتی از کتاب ها را برای یکدیگر می خوانند) ، پرلود به وضوح در سنت بزرگ داستان های عاشقانه در مورد عذاب های نوجوانی و اوج و فرود عشق اول پیروی می کند. همه اینها را هافمن که در طول فیلم گوشه گیر و غیرقابل وصف باقی می ماند، به خوبی منتقل می شود، علیرغم تعداد انگشت شماری طغیان های احساسی که به طوفانی که در درون دیوید در حال وقوع است، در حالی که او در یک جهان به ظاهر متخاصم حرکت می کند، با فشارهایی که بر او وارد می شود، اشاره می کند. در هر سطحی، گویی تمام دنیا علیه او هستند.
به همین ترتیب، میزانسن، که به شدت کنترل میشود، بدون ذرهای از سنگینی، به طور متناوب بین هوسبازی و خنکی، تلاطم یونیریک و نماهای ایستا تغییر میکند تا مشکلات و حماقتهای خطرناک این عصر را به شیوهای کاملاً ذهنی، اما بدون هیچوقت به تصویر بکشد. اجازه می دهد بیننده بیش از حد نزدیک شود.