Revenge of the Savage Planet آنچه را که هر دنباله ای به آن نیاز دارد انجام می دهد: هویت آن را درک کنید

دنباله های خوب نادر است. غیرممکن نیست ، اما در طی سالهای متمادی تعداد زیادی پیگیری های پیگیری وجود دارد که ما ترجیح می دهیم درباره آنها صحبت نکنیم. سفر به سیاره وحشی یک ماجراجویی احمقانه و سرگرم کننده از طریق یک سیاره عجیب و غریب اما صرفه جویی بود. Revenge of the Savage Planet یک ماجراجویی احمقانه و سرگرم کننده از طریق سیارات عجیب و غریب اما غرق است. به همان سادگی که به روزرسانی فرمول به نظر می رسد ، دنباله ای درخشان است.
چند بار می توانم در یک مقاله “وحشی” بگویم؟ خواننده عزیز ، شما هنوز چیزی ندیده اید.
انتقام می گیرد که سفر به خوبی انجام می شود و این کار را بهتر انجام می دهد
در حالی که ورود اصلی یک ماجراجویی اول شخص بود که شما را در جهان کاوش کرده بود ، از زندگی و باز کردن بازه هایی که به شما امکان می داد در حالی که قصد دارید از سیاره وحشی برای خوب خارج شوید ، بیشتر کشف کنید ، دنباله یک رویکرد طراوت را بدون بازخوانی زمین بسیار قدیمی انجام می دهد.
Revenge of the Savage Planet یک بازی شخص ثالث است که هنوز هم شما را کاوش ، نظرسنجی و در نهایت هدف خود را برای ترک سیاره Savage (های) ترک کرده است ، اما این بار تمرکز اضافی بر روی پایه سازی ، دکوراسیون ، کمدی Slapstick اغراق آمیز تر و گزینه بازگشت بازی با دوستان وجود دارد. این نه تنها فرصتی را برای معرفی زندگی و محیط های بسیار بیگانه فراهم می کند ، بلکه می تواند عناصر داستان ارزشمند را از اصل کشف کند ، و آنچه در آن زمان تغییر کرده است.
احساس می کند که در زیر یک هویت قوی تر وجود دارد
در حالی که من به سیاره وحشی سفر کردم ، هرگز با من گیر نکرد. مطمئناً سرگرم کننده و کمدی بود و یک سبک هنری فوق العاده رنگارنگ داشت ، اما این برای بازی کردن من کافی نبود. با انتقام از سیاره وحشی ، انتظار داشتم بعد از چند ساعت آن احساسات را زنده کنم. درعوض ، من بلافاصله احساس کردم که در حالی که از بهترین قسمت های اصلی آموخته است ، در حالی که گام ها برای ارائه چیز بسیار قوی تر از بهترین قسمت های اصلی آموخته ام.
سفر در کوچکترین بازی بد نیست ، و انتقام جویی چرخ وحشی را دوباره اختراع نمی کند ، بلکه در عوض ، جذابیت اصلی را تکامل می دهد تا هویت خود را به روشی افتخار جلوه دهد. اگر عاشق بازی اول هستید ، شک ندارم که علی رغم تنظیم شخص اول به شخص ثالث ، این یکی را حتی بیشتر دوست خواهید داشت. با این حال ، اگر شما مثل من هستید و فوق العاده به بازی اصلی نمی رسیدید ، پس این بدان معنی است که برای تغییر این فرصت کافی است – و احتمالاً از آن لذت خواهید برد.
دنباله های بیشتر باید این رویکرد را هدف قرار دهند
چیز خاصی در مورد دنباله ای وجود دارد که می تواند هویت خود را به آن بپردازد. مگر اینکه از ابتدا هدف باشد ، دنباله هرگز نباید خود را به طور کامل دوباره اختراع کند ، اما در عین حال ، هرگز نباید صرفاً همان کار را بار دوم انجام دهد. طرفداران می توانند در هنگام پذیرایی از دنباله ، وحشی باشند و انتقام می تواند فقط آنچه را که باید انجام دهد: چیزی حتی بهتر برای طرفداران اصلی فراهم کند ، در حالی که چیزی بهتر برای تازه واردان و بازگشت به شکاک است.
در همه جا ، این یک بازی است که به اسلحه های خود – یا سبک سلیقه ، در این حالت – می چسبد – در حالی که در نهایت به طور کلی بازی بهتری را انجام می دهد.
“وحشی” 13 بار گفته شد ، از جمله این یکی.

انتقام از سیاره وحشی
- عاری از
-
8 مه 2025
- توسعه دهنده (ها)
-
منطق راکون
- ناشر (ها)
-
منطق راکون
- تاریخ انتشار کامپیوتر
-
8 مه 2025
- Xbox Series X | S تاریخ انتشار
-
8 مه 2025