2025 ثابت کرده است که یک سال بسیار رقابتی برای بازی ها است. من هرگز در لیست ده سال برتر خود اینقدر تنش احساس نکرده ام و حتی در نیمه سال نیستیم. امسال چندین بازی انجام داده ام که فوراً به برخی از موارد مورد علاقه من تبدیل شد. در سال 2025 کمبود بازی های عالی وجود ندارد ، که یک نعمت برای گیمرها است ، اما می تواند نفرین برای افرادی باشد که آنها را می سازند

مهم نیست که چند بازی عالی به وجود بیاید ، ما فقط زمان زیادی در این زمین داریم تا آنها را بازی کنیم – یک واقعیت ناگوار از زندگی که من به طور فعال به دنبال راه حل هایی برای (DM من در صورت داشتن ایده ای هستید). گذشته از بحران وجودی ، واقعیت توسعه بازی در حال حاضر این است که شما می توانید یک بازی خارق العاده را انجام دهید که مردم دوست دارند ، اما اگر ستاره ها تراز نکنند ، اگر تاریخ انتشار شما خیلی شلوغ باشد ، اگر پخش کننده های مناسب آن را به دست نیاورند ، بازی شما ممکن است موفقیتی را که شایسته آن است پیدا نکنند.

مربوط

Pipistrello و Review Yoyo نفرین شده – یک پیپت به گذشته

مکانیک خلاق ، دنیای جذاب ، و سبک های زرق و برق دار Game Game Advance ، آن را به یکی از بزرگترین شگفتی های سال تبدیل می کند.

من به تازگی یک زن و شوهر از سنگهای پنهان 2025 را برجسته کردم ، از جمله Sunderfolk ، یک ماجراجویی درخشان Couch Coouph که شب بازی را مجدداً تصور می کند ، و Pipistrello و نفرین یو یو ، یک بازگشت به عقب زلدا به دوران بازی پسران با برخی از اختراع ترین مبارزه و سیستم عامل تا کنون. امروز ، من می خواهم در مورد Starvaders صحبت کنم ، یک Roguelike به نوبه خود که متعلق به مکالمه با بزرگان همه زمانه مانند Slay the Spire و نقض است. بله ، این خیلی خوب است ، حتی اگر هنوز از آن نشنیده اید.

یک شاهکار نادر روگوئلیک

بیایید ژانر استفراغ را از راه دور کنیم. Starvaders یک عرشه تاکتیکی مبتنی بر چرخش Roguelike است. من می دانم که رشته کلمات به نظر می رسد مانند نمودار بخار برای بعضی از افراد ، اما به شما قول می دهم ، اگر فرصتی به آن بدهید ، این بازی به سرعت قلاب های خود را در شما فرو می برد. اجازه ندهید کارت ها یا استراتژی مبتنی بر چرخش شما را ترساند ، Starvaders به ​​راحتی انتخاب می شود زیرا بازی هیجان انگیز است. ما قسمت ترسناک را با من گرفتیم ، هنوز هم با من؟

در Starvaders ، شما به عنوان یک خلبان مکانیکی که از یک حمله بیگانه دفاع می کند ، بازی می کنید. سطح روی یک شبکه گذاشته می شود و دشمنان از بالا و مکانیک شما در پایین شروع می شوند. شما برای پخش کارت ها انرژی صرف می کنید ، که به شما امکان می دهد در اطراف شبکه و بیگانگان منفجر شده با سلاح های مختلف حرکت کنید و در پایان هر نوبت ، بیگانگان یک فضای را به شما نزدیکتر می کنند ، مانند نسخه مبتنی بر گالاگا.

هر وقت دشمن به سه ردیف پایین شبکه برسد ، یک نوبت برای از بین بردن آنها خواهید داشت. اگر این کار را نکنید ، یک نقطه از عذاب را به دست می آورید ، که مانند از دست دادن یک نقطه سلامتی است ، اما به عقب. پنج نقطه از عذاب را بگیرید و اجرای شما به پایان می رسد و دوباره شما را به همان آغاز بازگرداند.

شما می توانید در مورد آن فکر کنید که در نقض Meets Slay the Spire ، یا Roguelike Marvel's Midnight Suns ، یا (مقایسه مورد علاقه من) یک نسخه نوبت مبتنی بر Mega Man: Battle Network. اگر دوست دارید هر یک از این موارد (یا همه آنها ، اگر طعم خوبی دارید) ، Starvaders را دوست خواهید داشت.

سرعت پیشرفت

گرسنگی

یکی از موارد مورد علاقه من در مورد Starvaders این است که نمی ترسد به شما اجازه پیشرفت کند. میانگین دویدن حدود یک ساعت است ، که برای یک Deckbuilder Roguelike بسیار معمولی است ، اما شما فقط نمی خواهید به آخرین رئیس برسید ، بمیرید و بارها و بارها مانند بسیاری از roguelikes شروع کنید. Starvaders دارای یک onRamp طولانی است که باعث می شود یادگیری Ins و Unds قابل کنترل تر باشد و این کار معمولی Roguelike را انجام نمی دهد و باعث می شود احساس کنید که درست از دروازه می گیرید. درعوض ، شما در چند مسابقه اول به راحتی برنده خواهید شد و شروع به باز کردن موارد جدید می کنید. تا زمانی که همه چیز سخت می شود ، احساس خوبی در مورد اینکه در آن اشتباه کرده اید و چگونه می توانید استراتژی خود را برای موفقیت تنظیم کنید. این روشی نیست که معمولاً Roguelikes فعالیت می کند ، اما بدون شک تصمیم درستی برای Starvaders بود.

این یک بازی پیچیده است که نیاز به برنامه ریزی در پیش دارد ، که همیشه وقتی توانایی های شما به طور تصادفی از یک عرشه کشیده می شود ، همیشه آسان نیست. Starvader عرشه خود را با فرصت های اضافه کردن و حذف کارت در هر چند مرحله نسبتاً نازک نگه می دارد ، بنابراین می توانید برای یک استراتژی خاص ، عرشه خود را تنظیم کنید ، این چیزی نیست که شما همیشه در سازندگان عرشه پیدا خواهید کرد. Balatro سال گذشته این کار را فوق العاده خوب انجام داد ، و Starvaders نیز به تعادل می رسد.

Playstyle خود را انتخاب کنید

Noel Starvaders

اولین مکانیک شما ، Gunner ، بسته به کارتی که در پایان هر مبارزه کسب می کنید ، می توانید به آن تکیه دهید که می توانید به آنها تکیه دهید. احتمالاً با یک حمله مستقیم شروع خواهید کرد ، که به شما امکان می دهد عکس ها را تنظیم کنید و بیگانگان را با حملات به آن زنجیره ای به سایر بیگانگان بیرون بیاورید ، و یکباره کل ردیف ها یا گروه های دشمنان را بیرون بیاورید. هنگامی که همه چیز کاملاً مشخص شد ، واکنش زنجیره ای که تخته را پاک می کند می تواند فوق العاده رضایت بخش باشد.

استراتژی مورد علاقه من برای Gunner حول محور کاشت استراتژیک و انتظار برای لحظه مناسب برای خاموش کردن آنها است. با کارت های مناسب ، بمب ها به برج های منفجر شده تبدیل می شوند که می توانند برای بیرون کشیدن دشمنانی که در غیر این صورت نمی توانید به آن برسید ، استفاده شود. هنگامی که به طور همزمان شروع به شلیک شلیک از موقعیت های مختلف در شبکه می کنید ، عمق استراتژیک Starvaders واقعاً شروع به درخشش می کند.

مکان دوم که قفل آن را باز می کنید ، استینگر است و استفاده از آن مانند بازی کاملاً متفاوت است. استینگر یک شمشیر غول پیکر دارد و می تواند در سراسر شبکه از راه دور برای حمله به چهره به چهره به بیگانگان منتقل شود. این یک مکانیک پرخطر و پرخطر است که به برنامه ریزی دقیق تر از Gunner نیاز دارد ، اما چرخش های حتی رضایت بخش تر از قتل عام خالص را نیز ارائه می دهد. همانطور که کارت های جدید ، مکانیک های جدید و خلبانان جدید را باز می کنید ، گزینه های شما باز می شوند و استراتژی های شما عمیق تر می شود ، اما همه با سرعتی که احساس کنترل و هیجان انگیز می کند ، آشکار می شود. این یک بازی است که دائماً از دویدن به اجرا در حال تحول است ، همانطور که همه بهترین روگوئلایک ها انجام می دهند.

شانس خود را برای بازی بهترین Roguelike در سالها از دست ندهید

مبارزه با رئیس Starvaders

تعداد زیادی روگوئلایک در آنجا وجود دارد ، اما واقعاً تعداد انگشت شماری از افسانه های افسانه ای و ژانر وجود دارد. Spelunky ، اتصال اسحاق ، Slay the Spire ، Hades ، به نقض و سلولهای مرده کوه Rushmore Roguelikes را تشکیل می دهند که آزمایش زمان را پشت سر گذاشته و ژانر را به جلو سوق می دهد. اگر بتواند مخاطب پیدا کند ، Starvaders نیز این پتانسیل را دارد.

زمان آسانی برای پسر کوچک نیست. هنگامی که شما بازی هایی مانند Oblivion Remastered ، Clair Obscur: Expedition 33 و Blue Prince را در همان هفته راه اندازی کرده اید ، برای بازی های کوچکتر ، حتی بازی های عالی مانند Starvaders ، آسان است که زیر رادار پرواز کنند. Starvaders در اواخر ماه آوریل بیرون آمد و علی رغم داشتن 87 امتیاز در Metacritic و یک امتیاز بسیار مثبت در Steam ، در حال حاضر کمتر از هزار بازیکن همزمان همزمان دارد. این یک جرم در برابر بازی های خوب است ، و من اصرار دارم ، نه ، من می خواهم که شما به آن فرصتی دهید. اگر آن را دوست ندارید ، می توانید به اینجا برگردید و من از سال 2025 بازی شگفت انگیز دیگری را برای شما تعریف می کنم که هیچ کس از آن چیزی نشنیده است. من نمی توانم به شما تضمین کنم که به اندازه Starvaders خوب خواهد بود ، و در واقع ، من کاملاً مطمئن هستم که اینگونه نخواهد بود.


MixCollage-27-Nov-2024-03-16-PM-8793.jpg

گرسنگی

سیستم

PC-1


عاری از

30 آوریل 2025

توسعه دهنده (ها)

پنگونوت

ناشر (ها)

سرمایه گذاری های جوی استیک ، PlayWorks

سازگاری عرشه بخار

قابل پخش





منبع:thegamer

دیدگاهتان را بنویسید